All Categories
EN

Home>News>industria News

Prodotti Cimiteri

  • AB-51 ~ 53
  • AB-460 ~ 463

cuntatta ci

ADDRESS:N ° 89, Strada Yezhang, Comunità Wuqiao, Città di Zhuanghang, Distrettu Fengxian

TEL:021-57407335

E-mail:[email prutettu]

Quali fattori influenzanu l'eccellente qualità di galvanoplastia di leghe di zincu pressofuse?

Tempu: 2020-10-26 Visite: 7

Per a fusione in lega di zincu per esse trattatu di superficie galvanoplastia, questu ligame hè assai impurtante. Se l'elettrolitica ùn hè micca fatta bè, tuttu u travagliu in a prima fase serà sprecatu. Dunque, devenu esse attenti à u prucessu di galvanizazione di u pruduttu. Allora a qualità di a galvanoplastia hè influenzata da questi fattori. Huayin Die Casting riassume i seguenti per voi:

 

1. Per a selezzione di materie prime per e parti di pressofusione in lega di zincu, i materiali standard naziunali regulari devenu esse selezziunati per a pressofusione di u pruduttu.

 

 2. U cuncepimentu di e parti di pressofusione in lega di zincu deve esse ragiunevule. A forma di e parti di pressofusione deve cunsiderà a capacità di nascondere di a galvanoplastia, è pruvà à riduce i fori chì ùn passanu micca, per ch'ellu ùn sia micca faciule da trasportà a soluzione in u lavu d'acqua. Tagliate anguli taglienti è altre parti per fà chì e linee elettriche sianu distribuite uniformemente durante a galvanizazione.

 

  3. U prucessu di pressofusione è u cuncepimentu di u stampu di pressofusione sò ragiunevuli, affinchì e parti di pressofusione ùn soffrinu micca di e mancanze di u ritrattu, di u foru di u foru è di a distensione. E mancanze sopra menzionate influenzeranu direttamente l'aderenza di u rivestimentu.

 

 4. In u prucessu di produzzione di alluminiu di zincu pressofusione, pruvate à riduce u fenomenu di segregazione. Se l'aluminiu segrega in certe parti, l'aluminiu si dissolverà prima durante u sgrassamentu, ciò chì causerà pori è stanchi nantu à a superficia di u pressofusione è ùn pò micca esse puliti, resultendu in una poca forza di incollaggio, dendu à a sbucciatura è a vescica di u rivestimentu.

 

 5. Attenti à a scala durante u prucessu di macinazione è lucidatura. U stratu finu di 0.05~0.1mm furmatu durante u prucessu di raffreddamentu di u casting di pressa hè assai impurtante per a galvanoplastia. A perdita di u stratu finu deve esse ridutta u più pussibule durante a macinazione è a lucidatura. Se stu stratu hè macinatu è ghjittatu, Ciò chì serà rivelatu hè a struttura porosa, è ùn serà micca uttenutu un bonu stratu di galvanoplastia annantu à questu stratu.

 

  6. U stratu di galvanoplastia di ramu-nichel-cromu cumpostu da parechji tippi di rivestimentu hè un stratu di rivestimentu negativu paragunatu à u sustratu. Finu chì a manutenzione meccanica hè efficace, e parti in lega di zincu si corrugeranu in l'aria umida, dunque hè necessariu assicurà chì u stratu di placcatura sia un foru liberu. Altrimenti, i prudutti di corrosione di a lega di zincu causeranu vesciche di u rivestimentu. Rispuntendu à e parti d'acciaio, u stratu di rivestimentu deve esse più spessore per esse adattu per i pressofusioni in lega di zincu.

 

7. I residui di e parti di pressofusione durante a pressofusione è l'usinamentu devenu esse puliti u più pussibule dopu a trasfurmazione. Perchè u residu hè un metallu vivu, in ogni prucessu di galvanoplastia, reagisce cù a soluzione è danneghja a soluzione di placcatura, chì influenzerà a qualità di u placcatura.


CUNTATTA CI